شمع سوزنی جک J5 NGK

برای مشاهده نزدیکتر محصول نشانگر ماوس را بر روی عکس حرکت دهید

شمع سوزنی جک J5 NGK
شمع سوزنی جک J5 NGK

شمع سوزنی جک J5 NGK

تماس بگیرید

یک خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاص خود را دارد. مجموعه این قطعات می‌توانند یک ماشین را به حرکت در آورند. در صورت حذف هر قطعه، حتی اگر کم اهمیت، کل سیستم دچار مشکل شده و سرنشین خودرو را دچار مشکل می‌کند. شمع به عنوان یک قطعه مهم در سیلندر هر خودرویی شناخته می‌شود که در صورت حذف آن، خودرو حتی قادر به حرکت نیز نمی‌باشد.


 
 
هیچ نظری وجود ندارد
جهت درج نظر ابتدا می بایست با کاربری خود وارد سایت شوید

برای تکمیل فرآیند عملیات احتراق در داخل سیلندر، احتیاج به قطعه‌ای است که با ایجاد جرقه این کار را انجام دهد. این وظیفه مهم به شمع محول شده است. قسمت فلزی شمع که جرقه از میان آن‌ها ساتع می‌شود، معمولاً از جنس مس، پلاتینیوم یا ایریدیوم است. در بازار لوازم یدکی خودرو، انواع مختلفی از شمع وجود دارند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. انواع این شمع‌ها عبارتند از شمع گرم، شمع سرد، شمع نیکلی، شمع ایریدیومی، شمع پلاتینیومی و شمع‌های چند الکترودی.

شمع خودرو یک قطعه مصرفی است که بر اثر استفاده در طول زمان مستهلک می‌شود و باید بعد از مدتی آن را تعویض کرد. با ایجاد جرقه توسط شمع، مقدار اندکی از الکترود آن از بین می‌رود و در نتیجه پس از مدتی استفاده، این الکترود به صورت کامل فرسوده می‌شود و توان جرقه زنی آن از بین می‌رود.

محصولات مرتبط